دانلود آهنگ جدید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی جوکار با نام یه عکس دوتایی

ترانه و آهنگ : علی آریا ، تنظیم : عرفان کارن

| دانلود با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ |

دانلود آهنگ جدید علی جوکار با نام یه عکس دوتایی


 متن آهنگ جدید علی جوکار با نام یه عکس دوتایی :

دارم آماده میشم تا باز تو رو ببینم

بازم مثل قدیما کنار تو بشینم

دارم میام عزیزم این عشق ادامه داره

چشمات به حدی خوبه وابستگی میاره

از تو جدا نمیشم از تو که زندگیمی

دیگه چه جور بگم بت عشق همیشگیمی

از تو جدا نمیشم از زندگیت نمیرم

من خیلی بی قرارم باز با تو عکس بگیرم

باز با تو عکس بگیرم

یه عکس دوتایی چه خوبه اینجایی

چه حس آرومی دوست دارم

یه عکس دوتاییمی میره تنهایی

چقدر تو خانومی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید علی جوکار با نام یه عکس دوتایی

♫♫♫♫♫♫

دیونه بازی می کنی خاطره سازی می کنی

از دست هم خسته میشیم باز همو راضی می کنیم

این همه عکس این همه شعر داری تو زندگیمون

 شده رابطه ی معمولیمون

یه عکس دوتایی چه خوبه اینجایی

چه حس آرومی دوست دارم

یه عکس دوتاییمی میره تنهایی

چقدر تو خانومی دوست دارم


دانلود آهنگ جدید علی جوکار با نام یه عکس دوتایی




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی